Direct contact? Bel: 033-4613334

Home > De praktijk > Klachtenregeling en informatiepunt

Klachtenregeling en informatiepunt

Wij doen ons best, toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling of de bejeging. Laat dit dan alstublieft weten. In een verhelderend gesprek kan gezocht worden naar een oplossing.

Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,90 per gesprek). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT).

Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

ANT

Wij zijn lid van de ANT. De ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) is dé belangenbehartiger van tandartsen. Of het nu gaat om nieuwe tarieven, norminkomen, regelgeving of de toekomst van de mondzorg; op alle terreinen is de ANT een stevige en door de overheid erkende onderhandelingspartner.