Direct contact? Bel: 033-4613334

Home > Management

Management in de mondzorg

URLs die worden genoemd in de tekst en verwijzingen naar bijlagen

Pagina 44: Hoofdstuk 2.2.1 Praktijkstructuur Gewoon Gaaf
Pagina 48: Hoofdstuk 2.2.1 Praktijkstructuur Motivational Interviewing 
Pagina 80: Hoofstuk 2.3.1 Bereikbaarheid Tandletsel
Pagina 83: Hoofdstuk 2.3.1 Bereikbaarheid anamneseformulieren
Pagina 83: Hoofdstuk 2.3.1 Bereikbaarheid brochures over mondzorg (onderaan de website)
Pagina 88: Hoofdstuk 2.3.4 Klachtenprocedure Tandheelkundig Informatiepunt (TIP)
Pagina 93: Hoofdstuk 2.3.4 Klachtenprocedure
    Link met uitleg over de behandeling in een filmpje:
    Een gaatje vullen
    Wortelkanaalbehandeling
    Kroonbehandeling
    Implantaat zetten 
Pagina 104: Hoofdstuk 3.1.1 De optimale bezetting tabel 3.1 als Excelbestand 
Pagina 109: Hoofdstuk 3.1.4 Voorbehouden en risicovolle handelingen voorbehouden handelingen
Pagina 111: Hoofdstuk 3.1.4 Voorbehouden en risicovolle handelingen taakdelegatieprotocol
Pagina 173: Hoofdstuk 4.3.1 Functies functie profielen
Pagina 182: Hoofdstuk 4.3.3 Inwerken protocol Turbo-inwerken
Pagina 235: Hoofdstuk 5.4.4 Wanbetalers beëindigen behandelingsovereenkomst

Literatuurlijst

Cuppens, C. (2022). De praktijkcultuur. PM Magazine, 04, 36-38.
KNMT (2017). Jaaroverzicht 2016.
KNMT (2023, 1 augustus). 5 soorten klachten en hoe je ze voorkomt [Nieuwsartikel].
Nederlandse Zorgautoriteit (z.d.). Regeling mondzorg – NR/REG-2305a. 01-01-2023 t/m 31-12-2023. 
Vermaire, E. (2013). Optimizing oral health. Towards a tailored, effective and cost-effective dental care (proefschrift Universiteit van Amsterdam).
Weiss, J. M. (1968). Effects of coping responses on stress. Journal of Comparative and Physiological Psychology, 65(2), 251–260.